Szállítás feltételei

A kiszállítást csak a megrendelés teljes díjának - legalább két munkanappal a kért első kiszállítás időpontja előtt- bankszámlánkon történő jóváírása után áll módunkban megkezdeni. Kivételt képez ez alól a készpénzes fizetés


Normál csomagszállítás az ország egész területére - 1500 Ft/cím (munkanapokon 9-17 óra között az általad kért napon)

 

Kérjük, olyan címet adj meg, ahol az adott időpontban biztosan elérjük a címzettett, továbbá jelöld meg, hogy a címzett távolléte esetén kinek adhatjuk át a küldeményt. A küldemény átvételére megjelölt személy kiválasztásánál kérjük, vedd figyelembe, hogy 18 év alatti személynek alkoholos italt tartalmazó csomagot nem adhat át a kézbesítő.


Amennyiben nem jelölsz meg senkit, vagy olyan helyet jelölsz meg kézbesítési címként, ahová a kézbesítőt nem engedik be, személyes átadás helyett egy harmadik személy bevonásával is teljesítheti a kiszállítást (pl. családtag, szomszéd, recepciós, portás, munkatárs), ha úgy ítéli meg, hogy az megbízhatóan továbbítja a címzettnek a küldeményt. 

Szeszesital kiszállításánál - kétség esetén - a kézbesítő kérheti az átvevő életkorának igazolását. 18 év alatti személynek alkoholos italt tartalmazó csomagot nem adhat át.

Ha a címzett nem tartózkodik a megadott címen, nem tudjuk elérni, más elérhetősége nincs, vagy a cím hibás és téged sem tudunk elérni, a kézbesítő értesítést hagy a küldeményről a kézbesítési címen és megadja elérhetőségét. 
A sikertelen kézbesítésről e-mailen értesítünk. 

Amennyiben a sikertelen kézbesítés napján 16 óráig sem a címzett, sem a megrendelő nem jelentkezik a megadott elérhetőségeinken, vagy a címzett az ajándékküldemény átvételét visszautasítja, a küldemény átvételéről megrendelőnek kell gondoskodnia. 

Amennyiben a fenti okok miatt a kiszállítást sem a címzett, sem megrendelő részére nem tudjuk teljesíteni,  sem a meghiúsult kézbesítésért, az  ebből bekövetkező esetleges minőségromlásért, sem a határidők be nem tartásáért nem vállalunk felelősséget. 

Átvételkor a címzett az átvételi elismervényen aláírásával köteles igazolni a küldemény sérülésmentes, hiánytalan átvételét. Ezt követően mennyiségi kifogást nem áll módunkban elfogadni.

Az átvételkor jelzett mennyiségi, vagy minőségi kifogás esetén kézbesítőnk visszaszállítja a kifogásolt terméket, amelyet kicserélünk és a veled egyeztetett időpontban saját költségünkön újra kiszállítjuk a címzett részére.

Kérjük, hogy a küldemény átvételét követően észlelt esetleges minőségi kifogását a minőségi hiba felfedezésekor azonnal jelezd ügyfélszolgálatunk részére, a kifogásolt terméket kicseréljük, amennyiben az visszaszolgáltatásra kerül

A Hónap Ajándéka ajándékküldés és reklámajándék


Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól és növelik a felhasználói élményt, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.